مافیای مخوف خامنه ای ـ احمدی نژاد ـ سپاه پاسداران
علی بیگدلی علی بیگدلی

 

دو جناح رفسنجانی و خامنه یی که در طول سی سال گذشته بزرگ ترین مافیای رسمی رادر ایران سازمان داده اند، پس از آشکار شدن تقلب های علنی سید علی خامنه ای در انتخاب احمدی نژاد، و دور کردن باند رفسنجانی دچار شکاف شده است.  در طول هشت ماه گذشته ، دو جناح محتاطانه ، با ایما واشاره یکدیگر را به افشای مافیای ترسناکی که سازمان داده اند، تهدید می کنند.

نظری گذرا به مافیای ناپولیتن در ایتالیا ، و درسال های بعد، که این مافیا درآمریکا ریشه دوانید، و فروپاشی اتحاد شوروی و به  وجود آمدن مافیا در روسیه، مارا آسان تربه شناخت بیشتر مافیای آخوندی در ایران آشکار می کند.

مافیای ناپولیتن در ایتالیا سالیان دراز است، که توزیع مواد مخدر را در ایتالیا و کشور های همسایه در اختیار دارد، و بسیاری از رهبران این کشور، قضات دادگاه ها و کارابینی ها( نیروی های پلیس) را خریده و با دست باز و فارغ ازهر تعقیبی، بکار خود ادامه می دهد، و در این میان اگر کسی کوچک ترین گامی (ولو با فرستادن یک نامه بی نام و نشان ) بخواهد آن را افشا کند، او را از سرراه خود برمی دارند، برلوسکونی رئیس دولت ایتالیا خود در مظان اتهام قرار دارد.

در سال های 1960 تنی چند از باند مافیای ایتالیا، در امریکا مستقر شدند، و با ایجاد رابطه با سیاستمداران امریکایی توزیع مواد مخدر را از آن خود کردند، گزارش های روزنامه نگاران آمریکایی گواه آن است که جان کندی که با کمک این مافیا به رئیس جموری رسید، چون نتوانست خواسته های آنان را تامین کند ، وی و معشوقه اش مرلین مونرو را به قتل رسانیدند.

پس از سقوط اتحاد شوروی، بزرگترین مافیای رسمی در روسیه تشکیل شد ، بوریس هلسینگ و با گروهی از جمله پوتین که از ماموران پلیس مخفی" ک گ ب " بود رهبری آن را به دست گرفتند، نخست با دستگیری تنی چند از قدرتمندان ، چاههای نفت را از آن خود کردند، و روز به روز بر دامنه این مافیا افزودند.

شگفت آور نیست ، که می بینیم، آخوند ها به شیوه ناپولیتن و پوتین، توزیع مواد مخدر و صدور طلا و آثار باستانی را در تیول خود در آورده اند، کشف تریلی پرازشمش های طلا در سیستان، که به باند خمینی ـ رفسنجانی تعلق داشت، و کامیون حامل بیش از 18 میلیارد طلا و دلار که از آن خامنه ای بود ودر ترکیه به دست دولت ترکیه افتاد، نمونه های کوچکی از فعالیت های این سازمان رسمی مافیایی است.

شگفت آور نیست که می بینیم پوتین و برلوسکونی از یاران نزدیک خامنه ای و احمدی نژاد هستند، و خامنه ای واحمدی نژاد آسوده خاطر به این کشورها ی روند.

شگفت آور نیست که بیشترین خرید اسلحه و نیاز های نظامی ار روسیه خریداری می شود، و کمیسیون های کلان وچندین میلیارد دلاری سهم خامنه ای مستقیما به حسا بش ریخته می شود.

شگفت آور نیست، که ملایان دستگاه های فرسوده انرژی اتمی شوروی را که پس از فروپاشی روی دست آن ها مانده بود، با قیمتی زیاد خریده و از کمیسین خوبی برخوردار می شوند.

شگفت آور نیست که در مراکز اعلام شده و نشده برای ساختن جنگ افزار هسته یی،  روس ها همه کاره اند، و تنی چند ایرانی در این مراکز سیاهی لشکرند و یا نگهبانی این مراکز به آن ها واگذارشده است.

 

کشته شدن مهدویان از نزدیکان احمد خمینی و نماینده ی او برای خرید اسلحه و مهمات و دیگرنیازهای ارتش در زمان خمینی، و سپس احضار ودستگیری مسعود هندی خویش نزدیک خمینی به تهران ، که بخشی از کمیسیون های سهم احمد خمینی را به جیب زده بودد، نمونه های دیگر ترور های مافیایی ملایان است.  پژوهشگران ایرانی بیرون از کشور د رگزارش هایی کوشیده اند ، که چهره سپاه پاسداران را در مافیای مخوف اقتصادی ـ سیاسی آشکار سازند.

بر اساس این پژوهش ها، احمدی نژاد بسیجی پیشین ،هنگامی که شهردار تهران بود، چندین پروژه شهرداری را بدون مناقصه به سپاه پاسداران واگذار کرد. از این پس ، زد و بندهای احمدی نژاد با فرماندهان سپاه وارد مرحله تازه یی شد.

در سال 2005در انتخابات رئیس جمهور سپاه پاسداران ، با وجود آن که احمدی نژاد تنها 14 در صد آرا را در دور نخست آورده بود ، در دور دوم ، سپاه پاسداران با تقلب وتعویض صندوق های رای ، وی را برنده انتخابات کرد. سپس خامنه ای و احمدی نژاد برای به دست آوردن سود های کلان، بزرگترین مافیای رسمی را در جهان بنیاد نهادند.

در این ارتباط شیطانی ، احمدی نژاد از سپاه پاسداران که صرفا بازوی سرکوب برای زمینه سازی تاراج خزانه کشور بود، به بازوی تنومند اقتصاد ی ـ سیاسی در آمد. و از این پس، فرماندهان سپاه پاسداران یکی پس از دیگری به وزارت رسیدند، پست های حساس کشور و شرکت های دولتی و در بسیاری از کشورها سمت سفیری و کنسولی را  اشغال کردند.

 در این دوره است که شرکت های خصوصی با نام های فریبنده خاتم الانبیا، فجر، سفینه النجات، توسعه مبین و صدها نام دیگر در پوشش سپاه پاسداران تشکیل گردید، وبه بهانه این که شرکت ها به علت نبودن امنیت، حاضر به شرکت در مناقصه نمی باشند، قرادادهای دولتی از جمله قراداد یک میلیارد و دویست میلیون دلاری خط هفت مترو ، قرارداد یک میلیارد و سیصد میلیون دلاری خط 4 متروی تهران، قرارداد دو میلیارد و دویست میلیون دلاری خط لوله گاز به طول نهصد کیلو متر ازعسلویه به به ایرانشهر، قرارداد دو میلیارد و پانصد میلیون دلارخط ریل منطقه آزاد چهار بهار، قرارداد  دو میلیارد و نود و پنج میلیون توسعه پارس جنوبی، قرارداد سیصد و چهل و یک میلیون دلاری توسعه بندر چهار بهار، قرارداد ساختن چهار مخزن نفت در خارک، عموما بدون مناقصه از آن خود کردند.

بررسی های انجام شده نشان می دهد، سپاه پاسداران در پوشش سری بودن فعالیت های سپاه ،هیچ یک از این شرکت ها  را در اداره ثبت شرکت ها ثبت نکرده و هبچ گونه بیلان سالانه به اداره مالیات ها نداده است، و از سوی دیگر،  به دست آویز خصوصی بودن این شرکت ها، مجلس نمایندگان و دیوان محاسبات از بررسی آن خودداری، یا بهتر بگویم ، از آشکار کردن هویت واقعی این شرکت های فانتوم(نامریی) شانه خالی کرده اند.

مضاف بر این، شرکت "اعتماد مبین " در ظرف نیم ساعت در بورس پنجاه و یک در صد سهام مخابرات را با بهای ناچیزی خرید ، و کنترل آن را در دست گرفت. مافیای سپاه پاسداران، معدن سرب و روی خاور میانه، تراکتور سازی تبریز، گروه سایپا ، نفت صدرا وپتروشیمی کرمانشاه را با نیرنگ و زور از آن خود کرده است.

قاچاق کالاهای مصرفی و فروش به قیمت های زیاد با استفاده از محاصره اقتصادی کشور و توزیع مواد مخدر در ایران و جهان، بخش دیگر از فعالیت های این سازمان مافیایی است.

 سپاه پاسداران با فرستادن پاسداران، به امارات متحده، شارجه ، قطرو عمان ، شرکت های نامریی برپا، و از این طریق، کالاهای مصرفی( تهویه، تلویزیون، یخچال) تلفن همراه، کامپیوتر و دیگر نیاز مندی ها را با شناور های بزرگ ولنچ های سپاه پاسداران و اجاره کشتی به  هفتاد  اسکله سپاه پاسداران ( کروبی هنگامی که رئیس مجلس بود، شمار آن ها شصت اعلام کرده بود) برده و بی پرداخت حقوق گمرکی وارد می کنند، افزوده براین، در بنادر و فرودگاه های کشور، سپاه پاسداران در پوشش سری بودن کالاها، از پرداخت حقوق گمرکی معاف است.

فروش نفت سهمیه ایران تحویلی در خلیج فارس به قیمت کمتر از بازار جهانی نیز یکی از درآمد های این سازمان مافیایی است.

 

 با گسترش روز افزون سپاه پاسداران در کشور، اینک بیش از نود  در صد اقتصاد کشور، عملا  در اختیار شرکت های خصوصی در پوشش سپاه پاسداران درآمده است.

قاچاق مواد مخدر از فرودگاه ها و اسکله های سپاه پاسداران، از طریق سوریه، کشور های جنوب خلیج فارس به کشور جهان یکی از درآمدهای سرشار سپاه پاسداران است. دستگیری هشت زن با حجاب اسلامی به همراه مواد مخدر به ارزش دوازده میلیون دلار در اندونزی و حمل مواد مخدر از سوی سپاه پاسداران به ارزش یک میلیون دلار، در اکوادر نمونه های کوچکی ازشرکت مافیایی سپاه پاسداران در توزیع مواد مخدر می باشد، به گفته ی آگاهان اشغال فرودگاه جنوب تهران از سوی سپاه پاسداران برای کنترل این فرودگاه جهت حمل مواد مخدر بوده است.         

انتخاب احمدی نژا در دوره دوم رئیس جمهوری و گفته های علنی خامنه ای به ترجیح احمدی نژاد بر دیگرنامزد ها، که آن ها نیزاز باند ملایان دغل می باشند، وتقلب های آشکار وی در انتصاب احمدی نژاد پیوند تنگاتنگ آنان را آشکار می سازد، و می بینیم که به دنبال آن،  موازنه یی که میا ن دوجناح رفسنجانی و خامنه یی پس از مرگ خمینی برقرار شده بود، به سود خامنه ای به هم خورد ، اکنون احمدی نژاد برآن است، که با بهره گیری ازسپاه پاسداران یاران همیشگی خود که  به بازوی پرقدرتی مبدل شده است، به تدریج، باند رفسنجانی را از مافیای رسمی کنار گذارد.

همزمان با تخصیص سپاهیان پاسدار در بیشتر پست های سیاسی کشور، احمدی نژاد می خواهد یکی پس از دیگری شرکت های بزرگ دولتی چون مخابرات را به سپاهیان پاسداران بسپرد، به گونه یی که اکنون نود در صد اقتصاد کشور دردست سپاه پاسداران قرار گرفته است، در این راستا سپاه پاسداران با معافیت های مالیاتی در بندرهای کشور و اسکله هایی که خود ساخته است،  صادرات و واردات، بنادر کشور را نیزدر اختیار گرفته است ، و مافیای خامنه ای ـ احمدی نژاد ـ سپاهیان پاسدار، با سرکوب مردم پس از انتخاب رئیس جمهور و روزعاشورا، چون کفتار بر لاشه نیمه جان کشور ادامه می هند.

برای شناخت ماهیت این مافیا مقتضی آن است ، که از بافت سری و عمل کرد آن آگاه شده و سپس این دژ نفوذ ناپذیر را

گشود.این کار هنگامی شدنی است ، که با یافتن ناراستی ها، وآشکار کردن آن ها، پرده از چهره ناپاک آن برداریم.

برای این کار نخست سه عامل تشکیل دهنده ی مافیای خامنه ای ـ احمدی نژاد ـ  سپاه پاسداران را مورد مطالعه قرار می دهیم.

1 ـ خامنه ای درطول سی سال در پست بی مسئولیت رهبری، برای خود دژ مستحکمی ساخته است . دراختیار داشتن، بیست هزار گارد مسلح و دفتری که به شیوه ی خلفای عرب ،" بیت امام" نامیده میشود ، عده یی بیش از دوهزار تن شب و روز درآن مشغول زد و بند و توطئه هستند، و همگی از خویشان، نزدیکان و یارانی هستند، که درهمه نامردمی ها (کشتار و زخمی کردن وبازداشت و زندانی کردن، شکنجه های دد منشانه هزاران ایرانی که اغلب منجر به مرگ بسیاری از آنان شده است، سهیم هستند. بررسی دبیرخانه های روسای جمهور کشور های بزرگ جهان نشان می دهد، که تعداد کارشناسان، مشاوران از صد تن فراتر نمی رود. پس این نیروی عظیم در کنار یک ملای بی مسئولیت برای چه تشکیل شده است؟

2 ـ احمدی نژاد در سمت رئیس جمهور نیز دارای وزیران، مشاوران، وکارشنان بسیار است، با نظری کوتاه به کابینه ی او می بینیم، که سمت وزیر بودجه را نیز در دست دارد، و بسیاری از وزیران پاسدارانی هستند، که کم ترین شناخت اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و سیاسی ندارند، و به درستی چماقدارانی هستند، که او را نگهبانی می کنند، و در واقع او است که فاعل مایشا است. بررسی گذشته و عدم صلاحیت اعضای کابینه ، خودداری از تعیین وزیر بودجه ،و کارهای غیرقانونی آن هم به آشکار،آزاد گذاشتن دست سپاه پاسداران درکشتارها و بازداشت ها و شکنجه های غیرانسانی هزارا ن جوان ایرانی ، و نبودن کم ترین کنترل فعالیت های سپاه پاسداران و واگذاری پروژه هایی که نیاز به شناخت علمی و تجربه و معروفیت جهانی دارد، به عده یی چماقدار دلیل آشکار بر وجود این مافیای بیدادگرنیست؟

3 ـ سپاه پاسداران، که برابر قانون اساسی ملایان، زیر امر مستقیم خامنه یی است. هنگامی که از وزیر نفت درباره ی دلایل واگذاری قراردادهای نفتی به شرکت های خصوصی در پوشش سپاه پاسدارکه کم ترین پیشینه و تخصص علمی  ندارد، آن هم بدون مناقصه پرسش می شود، ندانسته با پاسخی که می دهد، دست خود و مافیای خامنه ای ـ احمدی نژاد ـ سپاه پاسداران را رومی کند.

  وی می گوید : "به واسطه نبودن امنیت و آرامش و دشواری هیچ شرکتی در مناقصه شرکت نمی کند". این شیوه ی توجیه پرسش های زیررا به میان می آورد :

1- هنگامی که سپاه پاسدار با داشتن بیش از دویست هزار سپاهی و بسیجی و دویست هزارنیروی انتظامی در کشورنتواند امنیت را برقرار کرد، کدام اندیشمندی می پذیرد، که  بردوش او بار سنگین دیگری که در انجام آن صلاحیت ندارد، گذاشته شود.

2-  ایشان نمی داند، که شرایط کار در کشور های دیگر به مراتب دشوارتر از ایران است، زیرا ایران در منطقه معتدله است، و با کار کردن در سیبری ، آفریقا و در میان اقیانوس به مراتب آسان تر است.

از سوی دیگرساختن مترو در تهران چه خطری دارد؟ احمدی نژاد و خامنه یی و باندی که با آنان کار می کنند، مگر علم لدنی دارند، که می گویند، کسی نمی آید، آیا شما به گونه یی آزاد مناقصه بین المللی را آگهی کرده اید که شرکت های صلاحیتدار کشور و دیگر کشورها، پیشنهادی نداده باشند ؟ اگر شرکت های صلاحیتدار شرکت نمی کنند، بی تردید، جو فشار،زور و تهدید، و یا درخواست کمیسیون هایی است که شرکت ها را از قبول آن باز می دارد. تحت فشار قراردادن شرکت کیش اوریانتال، وپرونده سازی در دادگاه برای مدیر این شرکت، که در پایان ناگذیر به واگذاری پیمان به سپاه پاسداران شد، گواه زنده این نادرستی ها است.

با این بررسی پی می بریم، مظلوم نمایی دار ودسته رفسنجانی تنها در از دست دادن انتخابات نیست. خواندن نامه های موسوی ، خاتمی و پنج تن از یارانشان بازرگان،اکبر گنجی، عطا مهاجرانی، کدیورو عبدالکریم سروش که در جستجوی یافتن راهی برای سازش های پشت پرده ا ند، پرده ازچهره ی مافیای بزرگ ملایان برمی دارد.

با اندوه بسیار می بینیم، که بسیاری از اندیشمندان ایرانی که خواستار پایان دادن به حکومت های خودکامه مذهبی و برپایی  قانون اساسی برپایه ی مردم سالاری می باشند، صرفا زیرپاگذاشتن حقوق و آزادی های بنیادی فردی و شهروندی و حق نامزدی و گزینش در بنیادهای سیاسی(رئیس جمهور، مجلس نمایندگان و دادگستری در مفهوم واقعی)،  را مورد توجه قرار داده اند، بی آن که از علت العلل این نامردمی ها، که فراهم ساختن محیط ترس و بیم برای استقرارمافیای دولتی است، به گونه یی روشن و آشکاربه دور مانده اند.

غم انگیزاست، که می بینیم ، تنی چند شناخته شده، چون عبدالله شهبازی، به جای به زیر سئوال بردن  قانون اساسی ، تحمیلی که شایسته ی بادیه نشینان است، و به موجب آن مردم را به بندگی در آورده و تحت سرپرستی ملای نادانی در آورده است، با بی پروایی، قانون اساسی را سند بزرگ فقهی می دانند.

مردم آزاده ی ایران، هشت ماه است، که در این رویارویی ها بهای گرانی پرداخته است، و هزاران جوان ایرانی کشته ، و یا زخمی  ، و یا غیر قانونی بازداشت  ، و در زندان ها در اثرغیرانسانی ترین شکنجه ها جان سپرده اند،  به وارونه دروغ های خاتمی موسوی دشواری ها، صرفا تقلب درانتخابات نیست، بلکه عامل بنیادی مافیای سهمگین خامنه ای ـ احمدی نژاد  ـ سپاه پاسداران است ، و رهبران این مافیا برای پایندگی خود، آماده ی دست زدن به هر جنایتی هستند. وبی شک با نگر به این که پاسداران همه پست های کلیدی و اقتصاد کشور را در دست دارند، در این معادله خامنه یی دیگر بازیچه یی بیش نیست ، با توجه به این که سپاه پاسداران دارای بیش از دویست هزار سپاهی و بسیجی است، برای منافع خود هم که شده می توانند به آسانی خامنه ای را برکنار کنند.

  اندیشمندان ایرانی ، مردم آزاده ایران زمین ، در این سیه روزی ها که این کشور کهن ، گرفتار دیو اسلامی است،  هنگام آن رسیده است، که برای آزادی کشور و رهایی مردم آزاده ی ایران، اختلافات سیاسی را کنار گذاشته، و در یک گردهمایی، با تشکیل هسته ی مرکزی رهایی بخش، جنبش خود جوش جوانان ایرانی را یاری و پشتیبانی کنیم.


January 17th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسایل بین المللی